Beňová potrebuje hlasy „hajzlov“, Maňka ohuruje prirovnaním Kotlebu k Hitlerovi

15. novembra 2013, soilworker9, Nezaradené

…voľby VÚC ma nechávajú takmer chladným. Pokiaľ ma pamäť neklame, ešte som sa ich priamo nezúčastnil a perspektívne to inak nevidím ani v budúcnosti. Dôvody sú obligátne a prozaické, keďže som nepriateľ vrcholovej politiky, resp. politikov. Ale niečo ma predsa zaujalo, konkrétne dvaja kandidáti z bratislavského a bansko-bystrického kraja. M. Beňová-Flašíková svojou kandidatúrou definitívne potvrdila. že je osoba bez chrbtovej kosti, bez elementárnej slušnosti voči okoliu. Táto nepriama aktérka spisu Gorila a europoslankyňa najprv teatrálne a pološialene vynadá na minuloročnom pochode za slušný život zúčastneným občanom do hajzlov a fašistov a momentálne zháňa skrz tisícov billboardov ich hlasy. Za niekoľkotisícový plat v európskom parlamente. Za peniaze nás všetkých, ktoré sú jej evidentne nepostačujúce, hoci okrem stupídnych vystúpení o menšinách etnických a sexuálne inak orientovaných žiadne „body“ pre Slovensko nezískala (žiadna agitácia pre Freša, je mi ukradnutý)…

…v Banskej Bystrici pán Maňka vyjadril cez invektívy nespokojnosť s finalistom 2.kola Mariánom Kotlebom. Prirovnal ho k Hitlerovi. Človek, ktorý pripravil pred časom o prácu svojho protikandidáta. Osoba, ktorá zastupuje strany podieľajúce sa na zdevastovaní a vytunelovaní Slovenskej republiky. Je to proste charakter. Ako inak, súhlasia s ním médiá hlavného prúdu. Argumentum ad hominem, v štýle svojich chlebodarcov…